solstikkan

en sprallig person med harmoni

CBO

Kategori: Mitt liv

Nu har vi städat i bilen i gör det själv verkstaden. Jag har aldrig gjort det, fy vad tungt det var för armarna med högtryckstvätten haha, bra träning! Och smutsig blev jag, haha. Efter tvätten som kändes som en evighet vilket bara var 30 minuter ville N åka och äta lunch, han svängde in på mcdonalds, jag tänkte åhnej! Men jag tog CBO utan dressing, gott bröd och gott med bacon och det var en tjock kycklingbit, Jag gillar tjock:D





Sedan tog vi en promenad, den vanliga slingan:D och sedan har jag tvättat 2 maskiner igen och badat fotbad=) Och bytte plopp i läppen och den gick igenom:D äntligen, jag har haft den i nio år och jag kan inte skiljas från den på ett bra tag ännu:P

Nu håller jag på att laga kycklinggryta med kokosmjölk samtidigt som jag ser på bb reprisen, men jag vet vem som vann, men jag måste bara se hans reaktion:D 


Go björnen!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: