solstikkan

en sprallig person med harmoni

Första dagens semester

Kategori: Mitt liv

Idag vaknade jag kring klockan 06.00 kände mig hyfsat pigg i hjärnan men ögonn bara sved, kring 8.00 somnade jag om och vaknade vid 12-tiden, så skönt=) Jag satt i soffan och kollade på tyra banks show och sedan Oprah innan jag tog mig iväg till centrum.

Jag var på jakt efter en iphone navigon hållare, hittade en för 400 kr på teknikmagasinet. På netonnet kostade den 449 :p vilket kap jag gjorde=)



Köpte även ett iphone screen skydd, lika bra det så den inte får repor jag har haft den i ett halv år nu utan skydd, skulle bli ledsen om den blev repig.



till efterätt blir det 2 liter svenska jordgubbar som ska mumsas  =)



Nu håller jag på att laga middag, jag är sjukt hungrig, det blir kycklingfilé med rotsaksgratäng med parmesanost nam nam.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: