solstikkan

en sprallig person med harmoni

Husk

Kategori: Mitt liv

Godmorgon! Idag är det mulet och sol lite då och då. Inte alls lika varmt, idag är det ca 15 grader i skuggan.

Jag har precis druckit kaffe och ätit en burk makrill, det är så gott! Jag håller på att koka ägg. Det blir kycklingsallad till lunch sedan ut på en promenix med N.

Igår hyrde vi en film. Fy vad läskig. Husk hette den, men jag rekomenderar den iaf. Det handlar om några kompisar som hamnar ute på ett fält och dom går in i ett öde hus. Sedan dör en efter en... läskig!

När Jenny var här köpte jag 2 nya ploppar till läppen och en näsplopp jag kunde ha i tills hålet blivit större och det gick att ha en stav där. Men den åkte ut i sömnen och nu har jag tryckt in ett örhänge med en swarowskikristall i fuschia färg. hehe ser ut som det gör men det är ok! känner mig het ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: