solstikkan

en sprallig person med harmoni

juni! äntligen

Kategori: Mitt liv


Nu är det 2:a juni, kan ni förstå det är juni... det betyder sommar, men jag önskar att det var lite varmare, när det är över 25+ då är jag nöjd och kan gå ut utan gåshud på benen, om jag nu har shorts eller kjol.

 Nu håller jag på att koka kaffe och har precs sett på nyhetsmorgon. Niklas vill inte dricka kaffe på ett tag nu. Igår tog han sin sista cigarett och han blir sugen om han dricker kaffe. Nu har vi båda astma medicin. Han har någon helt annan sumbicort tror jag den hette på 160mg, min är 400mg och är pulmicort. huvudsaken är att man kan andas bättre:D

Idag ska vi träffa Niklas kompis och hans tjej, det ska bli trevligt, vad vi ska hitta på vet jag faktiskt inte då vi inte bestämmt något mer ännu än att vi ska ses. :D Imorgon jobbar jag sent och sedan är jag ledig 3 dagar i rad. Jag kommer bli människa på nytt, så himla skönt.

Igår var vi och storhandlade det gick jätte bra=) på 2 timmar hann vi åka från jobbet och till handen och handla mat för hela månaden! bra jobbat.
Det är inte det roligaste att spendera 4 timmar på en matvaruaffär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: