solstikkan

en sprallig person med harmoni

packat och klart

Kategori: Mitt liv

Då var det packat och klart jagska bara få ner alla hudprodukter och hårprodukter =) 17.45 går vårat plan till Luleå och sedan kommer Niklas mamma och hämtar oss så kommer vi åka bil till Narvik och sova över där innan vi åker vidare till lofoten.

Min väska är proppfull och niklas har bara halva, hur kommer det sig att även om en tjej verkligen försöker blir väskan full? allt jag packat är nödvändigt.



Mormor ringde och ska åka ända till kallax baras för att få krama oss. Däremot har vi bestämmt att sova över i Luleå påvägen hem så vi hinner träffa mamma och mormor och själen=)

Jag är lika zombietrött idag, ligger och tänker på om jag sökt in till rätt kurser och att jag måste börja med samhällsvetenskap och sedan juridiken. Man blir helt snurrig, måste kolla så att jag får samma examen och att jag sökt rätt kurser också.


Kommentarer

  • Felicia säger:

    görs? :)

    2011-07-02 | 12:04:59
    Bloggadress: http://feliciahugosson.blogg.se/
  • Själen säger:

    MEN VAD KUL ATT HÖRA ATT NI SKA NANA ÖVER I LULE:):):)

    Meddela mig vilken dag ni kommer hem!!



    Du glömde ju faktiskt att ringa ett hej då samtal till mig=Själen ledsen haha:P

    2011-07-02 | 16:08:14
  • Felicia säger:

    det är bara bra, själv då? :)

    2011-07-06 | 00:30:51
    Bloggadress: http://feliciahugosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: