solstikkan

en sprallig person med harmoni

pole fitness

Kategori: Mitt liv

Idag har jag sovit som en stock, jag har inte ens vaknat av regnet eller speladet på tv:n men jag älskar att sova =)

Igår kollade jag upp pole fitness som jag så gärna vill börja träna, hur bra träning som helst. jag hittade ett ställe som ligger på fridhemsplan och hon som håller i det var den första som startade pole fitness i sverige.

Nybörar kursen är på 8 ggr och kostar 2100 kr

sedan går man fortsättning 1 och 2 och sedan avancerad. Jag känner att jag måste börja med något kul och sysselsätta mig med och komma ut och träffa lite folk. Och dessutom älskar jag att dansa och bli tränad så varför inte?

kolla in hennes hemsida på
www.polefitness.me

Här är mina älskade skor jag inhandlade i Luleå, perfekt till allt och supersköna och rosa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: