solstikkan

en sprallig person med harmoni

semester!!

Kategori: Mitt liv

hejsan hoppsan. Idag känner jag mig lättad, idag var sista dagen på jobbet innan 5 dagars semester=) Det kändes som en lättnad i hela kroppen, så glad jag var när jag gick, om 5 dagar jobbar jag igen i 1½ vecka sedan har jag semester i 2½ vecka.

När jag kom hem hade jag fått ett paket av ak och pjupps =) jätte fina, velat ha sånna länge!!



Imorgon flyger jag iväg til Luleå, jag är lite nervös för att hitta x2000 haha, men det borde gå bra. Skönare att ta snabbtåget än att åka buss.

Imorgon ska jag träffa släkten och själen och sedan åka räkbåten med mamma och mia:D trevligt! känns konstigt att inte N följer med. Vi är ju 1.

Nu har jag packat allt utom laddare, mycket som ska med fast man inte tänker på det, sen följer alltid halva garderoben. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: