solstikkan

en sprallig person med harmoni

shopping

Kategori: Hanna tipsar

Jag har letat som en tok efter en långklänning med något sött mönster och gärna i naturfärger. Nu har jag äntligen hittat en som jag gillar. Och den är inte för urringad heller. bara måste ha...


Kostar 598 kr och är från Object

Men jag får inte köpa den ännu, då jag måste spara pengar inför semestern, dock är det höst snart och då kan jag inte köpa en klänning, det måste göras innan semestern... men N tycker att jag har ett shoppingberoende.. vilket jag kanske har, men shoppa något varje månad måste man ju få elller? Sedan älskar jag ju märkeskläder, känns bara härligt att ha det på kroppen.

När vi åker till Malmö ska vi åka på Outletbutiken lager 157 så där hoppas jag att fynda något riktigt fint:D

Det är ju en passion jag har att shoppa.. en hobby, man samlar och använder kläderna. Om jag ser något i en butik jag gillar då dras jag till det och bara måste köpa det sedan blir jag lugn i själen, annars kan jag drömma och tänka på det jag sett i evigheter och bli nere och få panik nästan om jag inte får hem det. det är ju värre att samla på modellflygplan då går det mer tid och sedan pengar det är inte lika mycket investering enligt mig.:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: