solstikkan

en sprallig person med harmoni

uppdatering från Luleå

Kategori: Turisten

Sådär då har man äntligen landat .. i Luleå och i själen. Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit med att blogga. Igår hann jag med att fika med själen och sedan träffa sofia och sedan mia.



Jag och Mia och mamma åkte iväg på räkfrossa med en båt i 3 timmar ut på skärgården, jag åt som en gris, räkor är mumsigt. Man fick skala dom själv och det bara flög räksaft över hela bordet och kläderna haha. sedan blev det 2 glas vin. Det gick totalt 800 kr för det och sedan gick jag och Mia och tog varit glas vitt vin på Roasters ch pratade lite till stägning.



Idag har jag cyklat in till stan och sett när min lilebror tog studenten, så ovanligt att se honom utan glasögon och han kände inte igen mig med glasögon :P. Efteråt gick jag och mamma till gyltzaudden och solade där på gräsmattan, så sjukt varmt idag har det varit kring 30 grader, det hade inte spelat någon roll om man hade kläder eller var naken, det var sjukt varmt, huvudet dunkar för att de tär så kvavt inne och ute.



När vi låg och solade på gyltza såg jag en snöhög i skogen helt sjukt! den tog jag kort på såklart.



Sedan var vi på båten med hela släkten och åt studentmiddag =P nam nam jag åt musslor kokta i vin :D



min morfar var också där och åt med oss, inte ofta man ser honom.




Nu ikväll har jag varit med själen och varit på picknick nere vid havet och druckit lite vin, jag var en torrboll och gick hem då jag ska på gammelmormors grav imorgon och sedan tatuera mig med lillebror=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: