solstikkan

en sprallig person med harmoni

finemangus

Kategori: Mitt liv

Idag vaknade jag tidigt, eller om jag legat vaken hela natten, jag sov väldigt dåligt när man ligger och funderar på intervjun. kan meddela att den gick finemangus och ska provjobba på torsdag, jag ska göra allt för att få den tjänsten, då blir det skumpa och glädjesång.

På fredag kommer Sophia och Johan och hälsar på under helgen, det ska bli sjukt skojj. Sophia kommer kl 10.00 till t-centralen då ska vi göra stan osäker och seda ska hon möta sin kille lite senare, på lördagen ska vi partaja och sedan sover dom hos oss lördag till söndag:D

Mitt mission är att hitta en långklänning att ha på mig på Lördag:D
Önska mig tillycke;)

Imorgon ska jag til gymmet och plugga på lite i systemet, men tyvärr inte träna då jag fortfarande är täpp i näsan och låter som en anka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: