solstikkan

en sprallig person med harmoni

Fredag

Kategori: Mitt liv

halloj, då var det dags att återgå till det vanliga gamla jobbet, idag slutar jag 18.45 så jag kommer hem i lite normal tid.

Idag har jag sovit då jag var helt slut efter igår, jag hoppas att jag får jobbet, skulle bli så glad då, dom ska ringa på måndag wiiie. jag gjorde då allt jag kunde ha gjort, visst kunde jag varit ite mer framåt, men jag var nervös och känner inte butiken så jätte mycket och vill inte tjata hur går det därinne i provhytten haha.

Nu dricker jag kaffe och ser på modevisning på teven. Idag är det löning:D imorgon blir det stan och inhandla något till Niklas födelsedag på måndag, han har önskat sig chokladkaka haha, men han måste ju få en present:D

Så skönt att man snart är ledig =) på lördag ska jag sova lite och på söndag jobbar jag 8 timmar:P money money

Kommentarer


Kommentera inlägget här: