solstikkan

en sprallig person med harmoni

frukostdejt

Kategori: Mitt liv

hejsansvejsan i lingonskogen, idag har jag varit på stan med Kossan och haft frulledejt vid fridhemsplan tror jag det var, det blev skagentoast och en latte! Verkligen jätte god skagenröra:D, Sedan vandrade runt på stan lite, vart exakt vet jag inte:P Men trevligt var det

Jag inhandlade ett par skor från björnborg för 200 kr på rea som är perfekt och supersköna att ha när jag ska provjobba i butiken. Jag LÄNGTAR med stora bokstäver. jag känner i mina ådror att jag kommer få det. annars ska jag ha en sorgdag för mig själv. Hemskt, säg mig vad som skulle göra att jag inte får tjänsten.. hm.. inget!

Sedan har jag skyndat iväg till jobebt och här sitter jag nu. Till lunchpunch blev det resten från min sjuk goda krämiga kasslerpaj:D Nam Nam!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: