solstikkan

en sprallig person med harmoni

lite hemmaträning

Kategori: Hanna tipsar

Hejsan hoppsan:D

Igår blev det att titta på bigbrother, tycker det börjar bli lite äckligt där när alla är med alla!! som djur haha.
Sedan blev det sova.

Inatt drömde jag att jag var utomlands och handlade godis på taxfree, hm.. kanske dags snart?=) kanske blir att vänta till vintern och åka iväg några veckor gud så skönt:D

Nu är det dags att deklarera, jag måste tydligen fylla i N-deklaration också för näringsidkare då jag är registrerad som egenföretagare. Och om man fyller i moms ska en momsblankett skickas in!!! får panik avd är en momsblankett? jag måste at och ringa in till dom och fråga, täntke att jag syller i allt på torsdag då jag är ledig och sedan ringer och frågar vad det är för blankett, alternativt att jag ber dom hjälpa mig att deklarera färdigt via telefonen:D

Idag har jag skuttat hopprep och gjort benövningar och tränat magen hemma=) kände att det börjar bli dax nu:P





Sedan kikade jag lite på topmodel och vandrade ut i snöregnet i mina fina nya stövlar:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: