solstikkan

en sprallig person med harmoni

stanish!

Kategori: Mitt liv

Idag har jag sovit ut.. hade kunnat sova lite längre men jag skulle ju till stan:D

Niklas följde med, jag har sett ett linne på Zara i orange jag vill ha, men fanns bara lila, rosa, grön och blå och Niklas ville inte vandra länge då han är en rastlös liten själ haha!

Vi stannade och lunchade på PizzaHut redan efter en butik så jag fick gå lite till på stan efter det, det blev varsin stor cocacola den var seriöst en halv liter! och började med vitlöksbröd;P som förrätt:D namnam..



Niklas blev galen av första klunken



Jag åt en super supreme och Niklas taco loco, en pizza med tacoskal och sås på!



Niklas beställde 2 st då dom var små som ni ser... dyrt!

Sen fick jag gå på mitt efterlängtade Topshop och Monki och handla dom perfekta kläderna jipiiiiii! Nu är jag nöjd, iaf nästan:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: