solstikkan

en sprallig person med harmoni

trötter

Kategori: Mitt liv

Idag är man trött som en snigel, inte är man en morgonmänniska direkt men skönt att sluta i mänsklig tid, fick precis schemat för veckan då själen kommer och jag jobbar 4 dagar i rad till 22.15. Det ser jag fram emot (not)

 Såg ett inlägg precis på blogg.se på startsidan där det stod  "Gör som stjärnorna klipp page", har jag redan gjort(check) :D hehe

Till påsken den 18:e till 24:e april kommer mojjs min lillasyster, det ska bli kul, det var ett bra tag sen man såg henne så nu är det dags.

Idag blir det jobb till 18.15 och sedan gymmet för att utbilda mig i receptionistprogrammet så att jag blir klar någon gång=)

Ikväll blir det att packetera lite paket och skicka iväg imorgon och skriva ett cv:D önska mig tillycke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: