solstikkan

en sprallig person med harmoni

löning snartus:P

Kategori: Mitt liv

hejsan hoppsan faderaderaaa!

Idag har jag stekt lite kycklingfilé och gjort äggröra, dags för proteiner nu och börja träna:D

Det första jag ska köpa när jag får lön är ett hopprep:D jätte bra träning, dags att bränna. tänk när du är trött en morgon och slår på din favoritmusik och hoppar till den i en timme:D Det kan ju inte göra dig mer än på bra humör eller?

Snart är det löning och jag har skrivit en kladdig lång lista på allt jag vill ha, sen köper man väl det man "behöver" eller som man tycker man behöver:D

Niklas fyller år den 28:e mars, då blir han 34 år, vad ska jag köpa åt honom, har ni några förslag?

hittat en perfekt för mig och Niklas att göra, men har inte råd ännu!

Upp&Ner








Kommentarer

  • Mia säger:

    Ska också börja bränna nu, är nästan frisk men jag ska fuska liiite bara :D

    Köp ett halsband eller ett armband med en berlock som är graverad med något fint och personligt för er, kan inte bli annat än uppskattat och så är det ju något som är fint livet ut :)

    2011-03-22 | 17:26:12
  • alex säger:

    Jag har tänkt köpa hopprep i flera månader nu haha.:D Du måste väl ha ett långhopprep? du som är lång ;) skämt och sido.

    2011-03-23 | 13:54:42
    Bloggadress: http://alexiie/nattstad.se

Kommentera inlägget här: