solstikkan

en sprallig person med harmoni

våren är här

Kategori: Mitt liv

Idag sov jag till kl 10, så himla skönt. stackars niklas han är så kokhet och bara hostar helatiden, jag har försökt få i han vatten och mat, men han ville bestämt ha korv som han ska tillaga själv.

Idag har jag varit till stan och lämna in mitt cv så himla skönt att alltigng börjat tina bort och människor tinat fram, fast det är alltid folk i stockholm men alal är gladare coh trevligare. Jag ahr suttit och lyssnat på Lykke Li som Mathilda rekomenderade, jätte bra faktiskt, känns som ännu mera vår, härliga låtar=) 

Lykke Li- I Follow Rivers rekomenderas, härlig när man vaknar, dricker kaffe, duschar, skurar:D man blir glad:D

Påväg till jobbet fick jag en komplimang av busschauffören, "snygga naglar", kul att en äldre man säger det:D på bussen satte sig en man med ett rött öga, han ville ha bälte och letade galet efter det, tror inte jag sett någon som använt bälte i bussen sen lagen kom, men det är lika stor risk som att åka bil, konstigt att man inte får böter för det, men det är så skönt att åka utan bälte, man känner sig lite fri.

Idag började jag 15.45 och jobbar till 22.15.

höres snart igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: