solstikkan

en sprallig person med harmoni

vårigt

Kategori: Mitt liv

Idag vaknade jag med knapt någon röst och det klias på kroppen så man blir knäpp, det bästa som finns är att klia där det kliar och får man inte det, då är det katastrof!

Jag och Niklas gick ut i det fina vårvädret påväg till Tyresö centrum för att handla taletter för min hals och mitt kliande.




Nu har det äntligen börjat tina upp





Grus och ännu mera grus!



Tänk när detta är bortsopat och man vågar gå med fin skorna:D



I centrum blev Niklas sugen på lunch, ch jag som är sjuk känner mig redan mätt. Men vi åt iaf. Jag tog en Grekisksallad och vatten och Niklas Lasagne och Cocacola.





Nu är jag mätt som en gris!



Nu är vi hemma, och dags för ännu en kopp te med honung, vet inte hur många jag druckit:P Men frisk ska jag bli.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: