solstikkan

en sprallig person med harmoni

200 timmar

Kategori: Mitt liv

Jag känner mig seriöst som en arbetsmyra. Jag har tagit ett extra pass varje vecka för att få en bra lön när jag har semester.

 Men då har jag fått övertid som jag tackat ja till en gång då jag var alldeles slut och en dag kunde jag evrkligen inte. Nu ska jag tydligen lägga in 5 timmar övertid spritt denna vecka och nästa och man får inte lägga in mellan 12-16.30 vilket betyder att jag bara kan imorgon en timme då jag slutar 21 och nästa fredag 4 timmar vilket betyder att ja då kommer jobba 12 timmar i rad en dag då jag jobbar sent alla andra dagar och är ledig 2 dagar, man får inte komma om jobba dom timamrna på sin lediga dag heller! och totalt kommer jag att ha jobbat prick 200 timmar denna månad. Nu är jag ganska trött och less, och vill gråta, jag lider faktiskt, jag har inget liv och jag träffar aldrig min kram.=/

Men.. förhoppningsvis får ja en super semester och får shoppa och åka karusell:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: