solstikkan

en sprallig person med harmoni

frukttallrik

Kategori: Mitt liv



idag råkade jag vakna upp halv 1, vilket var väldigt skönt då jag är ledig:D Nu surplar jag kaffe och ser på oprah. Idag ska jag göra varm smörgås med frukttallrik, riktigt gott. Det är en rätt vi serverade på cafét jag jobbade på förrut i Luleå.

Man gör en varm macka med riktigt salt skinka, jag ska ta kassler och ost och sedan sätta i ugnen eller en smörgåsgrill. Till detta tar man en banan, en bit honungsmelon, ananas och clementiner. mums! Snart är det dags för en dusch och sedan ska jag gå och handla allt som behövs till maten innan jag drar mig mot stanish för att umgås med kossi, Hon ska klippa sig i Solna sedan ska vi åka in mot stan och ta en fika och prata i århundraden.

Glöm inte låsa dörren, då det finns rånare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: