solstikkan

en sprallig person med harmoni

Luleååååh

Kategori: Mitt liv

hejsan hoppsan fadderadera! Imorgon är det onsdag och löning då ska jag träffa jenny opch sedan ska jag kanske till grönalund och åka karusell:D, fick precis den lönen jag hoppades på iaf att minst få för mitt slit:D vilket är bra så att jag kan göra alla planer jag har för Luleå, nu är räkbåten bokad laponia och färjan för studentmiddag med pelit (min lillebror)

Schemat för Luleå den 9:onde Juni



Landa med planet och bli upphämtad för av mormor och hennes sambo Birger.

Sedan ska jag träffa mamma en sväng och sedan umgås med själen.
På kvällen blir det räkbåten men mamma och förhoppningsvis mia:D och sedan lite drinkar och mingla med mia:D var vet vi inte ännu.

Fredag: Elias tar studenten och sedan blir det fika och middag på färjan kl 18.00 med mormor, mamma, lillebror, mammas sambo, birger och morfar. På kvällen blir det lite vin med Sofia.



Lördag: trött som en sill och upp och göra syskontatuering kl 12.00 med lillebror, sedan utgång med själen blir antagligen båten då det inte finns något annat haha!

Söndag: bakisfika med själen på rosse som gamlatider och 19.00 surströmming med Sofia:D nam nam hundra år sedan.

Måndag: klippa mig hos mia på dagen och sedan hade jag plannerat med jenny fast hon vet inte det ännu:P

Tisdag åka hem till kramen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: