solstikkan

en sprallig person med harmoni

stickor

Kategori: Mitt liv

jahapp, igår var man hemma och fick betalt, då sjukt härligt! det behövdes verkligen efter allt slit. Det blev bara slappa och se på film:P

Nu har jag börjat med stickor för att se när jag har mest chans att bli gravid, lite jobbigt och hålla på med det för att se men men...jag brukar faktiskt känna av när jag har min ägglossning iallafall. Intressant och se om det händer något någongång. Vi plannerade att från och med första april skulle vi börja försöka. Vi får hoppas att det händer något inom ett år:D

Jag har en lapp hemma som jag brukar skriva upp namn på när jag kommer på något som jag villa att mitt barn ska heta haha, den har hängt på anslagstavlan sedan vi flyttade in i nya lägenheten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: