solstikkan

en sprallig person med harmoni

svart nakenhund?

Kategori: Mitt liv

Idag har jag sovit riktigt gott, jag drömde sjuk dröm som vanligt, jag bodde i ett vitt hus på ett fint kvarter nere vid havet. I huset brevid oss fanns en lokal i en källare där det var hundkurs, jag gick dit för att lära mig mer om hundar och fastnade för en svart nakenhund vilket inte finns! jag ville så ha den sjukt cool. Jag frågade mer om den men hon som ägde den tyckte att jag borde kommit veckan innan då kursen började för att visa mig intresserad, men jag visste inte det. Hennes hund skulle tydligen få valpar och jag ville så ha en!

Vem vet det kanske finns svarta nakenhunda? Det finns nakenmarsvin, fast dom är framodlade från ett laboratorium, men dom ser sjukt roliga ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: