solstikkan

en sprallig person med harmoni

tatueringstid

Kategori: Mitt liv

Idag har jag sovit ut efter en lååång vecka, men inte är den slut ännu, bara 5 dagar kvar i rad att jobba innan jag får min första lediga dag efter hela 11 arbetsdagar.

Idag ringde jag för att boka en tid för tatuering men dom hade ingen tid förrän den 15:e juni och då har jag redan åkt hem från luleå på semestern. Imorgon ska jag ringa den andra studion som är plan B. Dom borde ha tid för mig och min lillebror annars är det något fel:P Då vet jag inte avd jag gör, jag är bara hemma i 5 dagar och har möjlighet att tatuera mig 3 dagar men en av dom är studion stängd.

Wish me tillycke:D

Ikväll blir det att kika på bigbrother och äta en mumsig kycklingsallad från lillaitalien nam nam...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: