solstikkan

en sprallig person med harmoni

julpyntat

Kategori: Pyssel

Idag har jag pluggat, städat och julpyntat och hunnit se lite tv.

Jag har satt ihop granen men glittret hade trasslat sig så det gick sönder tillslut då jag fick ett litet utbrott:P jag får köpa nytt glitter.


En bild på en del av vardagsrummet med granen=)




Köket




minipynt i hallen



Gästrummet




våran nya hutch:D



en annan del av vardagsrummet och tavlan jag pysslat ihop själv både målat och tagit tygbitar.



I denna har jag satt i lite plast blommor med glitter och isiga grenar som jag klippt sönder, hittade dssa på åhléns för många många år sedan.




Här ser ni lite pynt och ändringar sedan sist och helt nytt för er som inte sett lite av hur vi bor :D Jag bytte till dom svarta gardinerna i helgen nu inför jul fina transparenta med sammetsblommor. Jag har även pyntat på toaletten men det kan jag lägga upp en annan dag. I helgen ska den stora julduken fram på köksbordet myyys=) och även inslagna klappar undergranen förhoppningsvis lite ljus och glitter i den också sen är jag nöjd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: