solstikkan

en sprallig person med harmoni

osocial

Kategori: Mitt liv

Jag har verkligen suttit och nötit i mina böcker inför tentan i lördags och verkligen var instängd och osocial. Igår hade vi tenta och jag gick upp 6 på morgonen på en lördag vilket inte kändes så jätte normalt, död som en sill och gansak förberedd, jag kände att det gick bra men man är ju alltid lite osäker på vissa delar av provet efter an disskuterat, så jag hoppas jag fått godkännt på alla 4 delarna 2 vet jag iaf att jag har klarat, grattis mig själv :D

Efter provet såg jag på skuttande indianer inne i stan och sedan var och lunchade med denise, på ett läskigt ställe som liknade en tortyrkammare nere i källare.. creepy med blanka väggar och såg ut som ett urgröp grotthål. Sedan var vi i globencentret och fikade och gick runt och provade lite ringar och gick sedan ut och åt med våra män :D trevligt, kvällen slutade med incidious! ... men jag kunde sova efteråt faktiskt :D

Kommentarer

  • sofia säger:

    men uppdatera oftare bruden ;)

    2011-11-15 | 21:03:48

Kommentera inlägget här: