solstikkan

en sprallig person med harmoni

höstnaglar-gula :D

Kategori: Naglar

Idag har jag varit på vasastansnagelcenter och fixat mig lite :D jag filade ner dom ganska mycket, bara för att testa hur det känns, känns kort men kan säga att det går lätt att skriva på datorn haha. Det blev neongula tippar med gult glitter :D wiiie, mycket glad blir man nu i höstmörkret behövs det något som lyser upp.




Idag har jag avbokat träningen för att plugga klart fråga 1 så jag inte stressar ihjäl mig. Imorgon blir det SH'BAM :D då ska jag shejka loss!

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Yes, det var tack vare lilla jag.. :P

    Åhå, en i guld eller silver?

    Vad bra, du kanske hittar något vid ett senare tillfälle.. Kraam<3

    2011-10-06 | 23:07:13
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: