solstikkan

en sprallig person med harmoni

plugg och kalender

Kategori: Mitt liv

Igår köpte jag en kalender så jag vet vad som ska göras varjedag. Jag har nästan ett schema varjedag och hade tänkt börja träna snart så det måste klämmas in på schemat :P

Dagens schema är



Nu har jag läst ut boken



en var väldigt intressant och får en att tänka efter :D

Imorgon är det inlämning av en essäuppgift vi gjort i grupp. Vi har setts en gång och sedan ska en i gruppen skriva ihop allting och skicka in, jag har inte fått något mejl ännu och hoppas på att det blir bra!, får lite panik.

Nu är det dags för lunch, fisksoppa med saffran och sedan ska vi åka och storhandla och hämta gardinerna jag beställde förra veckan=), 2 st hussgardiner en till gästrummet och en till sovrummet sedan en svart genomskinlig spetskappa till köket:D hoppas det blir lövly.

Sen blir det lite plugg inför 6 st frågor då det blir muntlig tentamen till veckan, vi kommer bli tilldelade en fråga gruppvis av dessa 6 frågor, då har vi 30 minuter att förbereda oss och sedan köra på!

Jag tycker det är sjukt jobbigt att redovisa muntligt, men kommer nog gå bra bara man inte får en black out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: