solstikkan

en sprallig person med harmoni

update

Kategori: Mitt liv

Nu är det länge sedan jag bloggade sist pga att jag haft fullt upp med att amma och sova, helt slut. Nu har jag äntligen börjat komma in i det lite mer och fått in en rutin och vet ungefär när han ska äta. Sedan vi kom hem har vi skrivit in han på bvc och nu har han gått upp till 3040 gram och fortsätter att växa. Jag kan inte fatta att han är 3 veckor nu. Tiden går sjukt fort. Detta är första hela veckan som jag varit helt själv med honom innan dess var Niklas hemma och hans mamma var här och hjälpte till, det var verkligen till stor hjälp. Vi har skickat in Olivers fullständiga namn till skatteverket, det blir Oliver Arne Jensen, sedan ha vi skrivit under faderskapsintyg och delad vårdnad såklart =). Vi har även bokat hemresa till Luleå samt tid för dop=) Igår kom vår babysitter till lillen =) Imorgon blir det att skriva in oss på gymmet som har bra erbjudande nu i helgen:D




  

Kommentarer

  • mamsimamman säger:

    Vilken fin liten kille jag har blivit mormor till!
    /mamsimamman samt mormor

    2012-08-31 | 20:00:48
  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Han är ju helt underbart söt!!
    Kraam<3

    2012-09-04 | 20:01:37
    Bloggadress: http://AnAngelGirl.blogg.se

Kommentera inlägget här: