solstikkan

en sprallig person med harmoni

fredag =)

Kategori: Mitt liv

 
Inatt sov han från klockan 20 till halv 7 imorse=) skönt, och nu har jag verkligen blivit morgonmänniska, bara att gå upp och göra kaffe på morgonen:D Idag slutar Niklas kl 13 och sedan ska vi gå till centrum och byta ut en skjorta jag inpulshandlade igår inför rockabillyfesten via hans jobb, dock fick han inte på sig den=/ så jag hoppas det finns i större storlek då det tydligen inte var öppetköp i butiken bara byte i 7 dagar. Undrar om dom plogat så jag tar mig ut idag med vagnen...lite tråkigt att behöva sitta inne tills det tinat :P
 
 Idag har det varit som vanligt, spya och bajskalas =) och nu sover han lite innan lunch kl halv 1. Idag väntar vi med smakportion till Niklas kommer hem=)
 
Idag fyller Olivers farmor år grattis=) (bild från bb 11/8, Oliver 2 dagar gammal)
 
 
Dagens outfit: kofta från kappahl och jeansfrån pop, body från lindos rhodes.
 
 
Nu blir det frukost 2 st äggmackor :D nam nam

Kommentarer

  • M O A säger:

    Han kommer bli sååå modeintresserad sen, men ändå en spelnörd hehehehheehe rolig ja är

    2012-12-07 | 12:47:25
    Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här: