solstikkan

en sprallig person med harmoni

första inköpet

Kategori: Mitt liv

Godmorgon idag hade jag tänkt tvätta och plugga lite innan jag ska på jobbet 12.30.

På lördag har jag tenta, hoppas verkligenatt jag klarar den =)

Idag mår jag bra=), lite hungrig bara, sitter nu och dricker en stor kopp rött the med honung nam nam.

Dom första veckorna av graviditeten hade jag yrsel och illamående och var sjukt trött, jag kunde sitta uppe i 2 timmar och sedan slumra till. Andra symptom var halsbränna, bröstvärk och förstoppning, visst låter det kul ?=)

Nu är illamåendet borta och det enda jag känner är hunger lite bröstvärk och förstoppning :P och att jag blir sömnig kring 19 då är det dags att vila sig lite =)

Här är en riktigt snygg bild efter jagvarit och köpt den första baby grejjen, det blev en haklapp från marimekko=) Gul passar bra till båd flickor och pojkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: