solstikkan

en sprallig person med harmoni

Naglar

Kategori: Naglar

Idag började jag dagen med att plugga sedan åt jag en halvinbakad pizza med oxfilé och bearneasiesås och coca cola, pluggade lite till och sedan åkte jag till stan och fixade mina naglar som såg hemska ut, till och med nagelterapeuten sa oj! haha, men hon tog för bild och efter, hon har alltid mig som exempel :D

jag tänkte igår att jag ville ha ljusgrön lite galen färg som såånt socker som ligger på vissa skumgodisar. När jag kom till nagelcentret hade dom ju den=) jäjj :d gröna naglar check!




Igår fick jag ett paket från pappa med en badanka som är en screamgubbe och tvplåster(vanliga plåster med tvmotivet, glada färger), sugtabletter två diskbortar som var riktigt roliga, en var en döskalle med blingögon och den andra en punkare sen fick jag en krok som är en katt=) super sött.

Nu ska jag plugga 30 minuter till sen får det bära eller brista imorgon på tetan, jag har då pluggat allt jag orkat då jag tyvärr inte varit nog pigg att plugga efter jobbet. Men ska nog gå bra, Niklas ska förhöra mig innan sovdags.

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Riktigt snygga naglar!!

    Den där gröna färgen är riktigt härlig.. Får mig att längta ännu mer till sommaren.. Kraam<3

    2012-02-24 | 23:06:26
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: