solstikkan

en sprallig person med harmoni

så mycket

Kategori: Mitt liv

hej hopp det har varit mycket nu på senaste tiden så man blir snurrig. Min sambo fick hjärtinfarkt och är nu hemma stackarn det var riktigt hemskt och han är inte speciellt gammal heller, så nu har hans mamma kommit ner och hjälpt till och tagit hand om oss båda, niklas kan jag förstå men jag borde ju inte vara så lat.. men sjukt trött är jag just nu. Sedan väntar vi bäbis... det är inte långt gånget men inne på 11:e veckan nu snart så jag hoppas att det går bra. Kristiden är då snart över=). Funderar på att gå och göra ett tidigt ultraljud för att se att den lever =).

Imorgon firar vi 2 år och vi har plannerat förlovning, så då är jag ledig och vi sak mysa till det:D. Ikväll åker hans mamma hem igen, tiden går så himla fort=/

sqeeze

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Jag är så glad att din man e okay gummsan!

    Jag är så sjukt glad för eran skull! Grattis till både bäbisen och förlovningen!!

    Hälsa mannen från mig och Tobias.

    Kraamar i massor<3

    2012-01-29 | 22:03:45
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/
  • Pjupsi säger:

    Grattis hoppas d blir tvillingar el trillingar el fyrlingar el fem.....hi hi. O grattis till eran förlovning.

    2012-01-30 | 00:35:44

Kommentera inlägget här: