solstikkan

en sprallig person med harmoni

uppdatering

Kategori: Mitt liv

hej hopp.. jag måste blogga mera men vet ju inte änbu vad jag ska blogga om förrän om någon vecka:D

Jag har nu läst klart sociologi 1 och har en rest tenta kvar att göra sen kan jag andas, jag kommer ta ett uppehåll från skolan i lite mer än ett år och sedan fortsätta att plugga vidare=), den första februari börjar jag heltid igen på jobbet för att bli lite rich:D

Just nu sitter jag på jobbet och precis ätit en chiabatta med gouda ost på nam nam. Igår var jag och köpte en ren på stan:D sjukt häftig och en glad nyckelring, jag läger upp bilder sen. En dag kvar på jobbet sedan ledig i tre dagar, på fredag blir det bio och imorgon sak jag laga min nagel som dog när jag bowlade=( aldrig mera bowling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: