solstikkan

en sprallig person med harmoni

lördag

Kategori: Mitt liv

Idag har jag tvättat och sedan harvi varit i centrum och inhandlat födelsedagspresent till min lillebror som blir 20 år imorgon =) Efter det åt vi lunch på ett ställe i centrum, smakade ingenting och när pizzasalladen serverades ställde servitören bara ner den pang bom, inte flyttade på våra glas för att vi skulle få plats så jag fick en sallad vid mig och Niklas en brödkorg, som om det var det vi beställt :S sedan kom våra pizzor och då ställde servitören bara ner pizzan så att hela glaset med Cola åkte på Niklas och mellan hans ben! så drog han världens sämsta skämt, tur att man inte är hjärnkirurg, då tänke jag ja för då hade det inte varit kul för dig! Jag blev så irriterad och Niklas fick pizzan gratis men sen fick vi gå och handla med en stor fläck mellan hans ben... stackarn.
 
Nu blir det dags för lite halloumisallad :P mums
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: