solstikkan

en sprallig person med harmoni

värk värk

Kategori: Mitt liv

Idag har jag suttit på jobbet och haft förvärkar och andats då jag nästan blev illamående, jag gick upp och vandrade runt lite då blev det bättre. Men ibland komemr det tillbaka när jag sitter ner. Idag jobbar jag till 21:45, det är sista sena passet jag har sen har jag hyfsat tidiga=) Min sista dag på jobbet är den 25:e juli då facket framförhandlat att jag ska bli arbetsbefriad från då men ändå få betalt till 14:e augusti då vi blivit varslade. Telia bestämt att ha egen personal till 90%. Annars hade jag jobbat till den 14:e augusti. Så nu kommer jag att vara ledig i 3 veckor innan jag måste skriva in mig på arbetsförmedlingen så det inte blir något glapp innan föräldrapenningen. Jäjjj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: