solstikkan

en sprallig person med harmoni

veckan

Kategori: Mitt liv

I tisdags kom mamma  och Ove på besök, då tog vi det mest lungt. På onsdagen åkte vi till Ikea och inhandlade en spjälsäng och lite sängkläder till bebisen:D jag längtar tills vi ska skruva ihop den och bädda :D Då kommer det kännas att det snart är dags, spännande :D
 
 På torsdagen jobbade jag och på fredagen åkte vi över till fjäderholmarna och fikade lite glass och vandrade runt, vädret var fint i början men sedan kallt och blåsigt, där stannade vi ca 2½ timme och sedan åkte vi till gamlastan och åt middag där mamma och ove bjöd oss, det var italiensk restaurang, riktigt gott.
 
På lördagen åkte vi till wasamuseet och gick på en guidning, det var ganska intressant men jag trodde man skulle få se mer på båten men det var mest miniatyrdelar och båten kunde man gå runt och titta på själv. Sedan vinkade vi av mamma och Ove vid slussen och jag och Niklas åt lite lunch i gamlastan och han fick sin öl ute i solen:D
 
 Idag (söndag) då är det fint väder men jag jobbar =/ sen när jag kommer hem blir det att laga fläskfilégryta och ta kort på magen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: