solstikkan

en sprallig person med harmoni

Äntligen

Kategori: Mitt liv

Idag har jag äntligen lämnat in blankett angående ansökan om föräldraledighet, jag var helt hundra på att chefen sa 1 månad i förväg, nu var det tydligen 2, men skrev det datumet jag tänkt så får dom lösa det annars blir jag nog sjukskriven dom sista dagarna. Jag tänkte vara ledig från den 15:e augusti. Jag fick även underskrift på mina blanketter idag :D vilket känns jätte bra, så imorgon ska jag posta blanketterna om mina inkomstuppgifter till försäkringskassan och sedan plannera föräldrapenningen om ca 1 månad :D Nästa vecka har vi plannerat att åka till Ikea då mamma och Ove är här och inhandla allt därifrån till bebisen, då Niklas vägrar att åka dit 2 ggr haha! Dom kommer att stanna från tisdag till Lördag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: