solstikkan

en sprallig person med harmoni

Ikea

Kategori: Mitt liv

Idag har jag försökt att sova ut.. lite svårt men tror jag sovit någon timme iaf, jag, mamma och Ove har varit och handlat lite mat inför middagen och på menyn står norsk fiskgratäng. Sedan åker vi till Ikea för att inhandla spjälsäng och lite behövliga saker till bebis:D Idag är det tredje dagen jag har ont i bäckenet, idag är det dock värre det gör ont när jag går, står eller ska vända mig i sängen, jag hoppas verkligen att det går över  snart=)
 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Har du fått tag i något stödbälte? Det kan lindra det onda i bäckenet :)

    Svar: nä jag provade mammas bara, det fungerade bra, men jag tänkte att det går över om jag vilar lite, känns lite bätre nu. Men i värsta fall får jag boka tid hos sjukgymnasten, känns hemskt och behöva gå med ett stort bälte...=/
    solstikkan

    2012-06-27 | 17:15:53

Kommentera inlägget här: