solstikkan

en sprallig person med harmoni

stan

Kategori: Mitt liv

hej hopp Idag blir det att handla dop present till lilla Maria och sedan fika en latte och gå på bio med Niklas, vet inte vad det blir =), Niklas ska köpa en ny mobil då han får ont i örat av den gamla som bara sprakar.

Kul med alla kommentarer :D jag håller med att dom som känner mig och vet hur smal jag brukar vara märker att jag har mer mage än normalt :P Idag har jag tight klänning och jag kan säga att det syns i den. Man får tänka att jag är lång och smal, sedan tränat mycket så kan vara därför som det inte syns så mycket, men det är ju induviduellt, barnet väger inte mer än 100g än så länge och är större än handflatan, som en pytte människa.


På söndag på dopet blir det långkjol och nån fin topp till:D




Här är en suddig bild på mig idag:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: